Klacht: Weigering herstel en hulpverlening, diagnose kinderen, zonder gezag.

op 10 oktober 2019 over Jeugdbescherming in de categorie Hulpverlening

De klacht doet zich al jaren voor, nu is het zeer geëscaleerd en men is afwezig en niet beschikbaar voor het herstel en het oplossingsgerichte, die men allen goedkeurd, maar niet in kunnen grijpen wegens, dwang, misbruik en gebruik van mijn gezag, waar ik het tegenbewijs allen in bezit hb waaronder de diagnose van mij kinderen.

Om onterechte beslissingen gast zoals uhp en mij gezag, over een diagnose die over mij vast is gesteld waar een jeugdbeschermer niet eens bevoegd voor is, dit al jaren als excuses wordt gebruikt met de geloofsovertuigingen van andere die samenwerken met de jgbr, die dezelfde richtlijnen, die zij moeten volgen van de jgbr.

Dus het gaat om onterechte gezagsbeëindiging en onterechte uhp en nog een vermoedde, wat schriftelijk is verklaard.

Ik ben pas tevreden, als men dwangmiddelen in gaat zetten tegen de gi alkmaar en de jgbrs alkmaar, voor het herstel van de diagnose, bij mijn dochters en er een spoedverzoek komt

De diagnose wat schriftelijk verklaard is van mijn kinderen is; Hechtingsstoornis in combinatie met gedragsproblemen of terwel Reactieve Hechtingsstoornis.

Deze is onherstelbaar, zolang de hechtingspersoon ( ik dus ) van het kind niet meer betrokken wordt (dit gebeurd al een geruime tijd 2015, gezag ). Ook al is de band speciaal en liefdevol, wat schriftelijk bevestigd staat.

De therapie ineens na 4 jaar, met onderbreking, bij het net opstarten van de therapie voor de diagnose RHS.

uit de theorie methode van kinderpsychologie is deze diagnose, die trauma gerelateerd is, 10 en 8 jaar, permanent of terwel blijvend is.

Zolang mijn gezag als dwangmiddel wordt gebruikt er misbruik van wordt gemaakt, bewust, door de jgbrs en de gi in Alkmaar (A Blank en X. Frencken ), kan de hulpverlening vanuit mijn gemeente niet ingeschakeld worden, die juist is voor beide van mij kinderen en al geregeld is inprincipe

Oplossing, spoedverzoek gezag terug ( rvdkb, rechtbank Alkmaar).

Tot die tijd bevestiging schriftelijk ( rvdkb, rechtbank ) dat de hulpverlening vanuit de kant van mij, per heden, nu wordt ingezet.

Voor de Veiligheid en bescherming van mijn kinderen, die op dit moment zeer ernstig wordt bedreigt in de ontwikkeling.

Extra inspectie, certificaat incasseren.

Want dit gaat letterlijk en figuurlijk in overtreding, waar het gezag eigenlijk dient voor te zijn BW, art. 247, lid 1,2 en 3.

Voor mijn dochters die zeer ernstig in gevaar zijn.

Het gaat hier om en in de belangen van mijn kinderen, die getraumatiseerde zijn en gediagnosticeerd zijn ( Hechtingsstoornis of terwel Reactieve Hechtingsstoornis ), wegens de veilige hechting die ik samen met mijn kinderen heb opgebouwd.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jeugdbescherming

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jeugdbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marie Louisa.