Klacht: kinderen onterecht uit huis geplaatst ( op zijn verjaardag )

op 08 augustus 2019 over Jeugdbescherming in de categorie Hulpverlening

hallo,

het gaat om mijn 2 zonen 1 van 6 jaar en 1 van net 14 jaar.
op 12 juli 2019 ( verjaardag van zoon die 14jaar werd ) de dag begon leuk de kinderen gingen zwemmen met de vader en als ze terug kwamen zou er bezoek komen en zouden we thuis veder de verjaardag vieren. maar er kwam politie 2 medewerkers van jeugdbescherming aan de deur ik was thuis gebleven ( ivm spierziekte ) ik moest de vader bellen om te zeggen dat de kinderen terug moeten komen ik mocht veder geen informatie geven. vader kwam terug maar had een naar gevoel hij liet de kinderen in de auto
omdat die bang was dat er iets ergs met mij was gebeurt omdat hij de politie zag. de kinderen moesten direct mee de politie nam ze mee mijn kinderen waren alleen maar aan het huilen. de politie nam ze mee naar de mc donalds om daar de kinderen rustig te houden. zoon van 14 vraagt waar gaan we heen? ik wil na huis me verjaardag en morgen ga ik na walibi world. politie zegt dat ze niet kunnen zeggen waar hun heen gaan. mijn jongste zoon was bang en verdrietig. toen werden mijn 2 zonen in verschillende auto’s gezet. de jongste was huilen en wou niet mee hij wou bij zijn broer zijn. ze zijn op een geheime locatie ik mag ze nu 2x per week telefonisch spreken

ik wil echt een klacht in dienen omdat de jeugdbescherming heel veel in de verslagen liegt ! ik ben van buitenlandse afkomst ik heb een buitenlandse accent en daar word misbruik van gemaakt met voorbeeld : Ik kan niet leven zonder mijn kinderen. dan schrijft mevrouw. : moeder wilt zelfmoordplegen. dat zijn 2 hele verschillende zinnen met 2 verschillende betekenis. Mijn jongste zoon had een gaatje in de kies dan word er gelijk een melding gedaan van mevrouw laat kinderen niet hun tanden poetsen. Weer een leugen wat niet waar is en zo kan ik duizenden leugens opnoemen, je denkt hulp te krijgen maar ze willen zo graag je kinderen uit huis halen dat noem ik geen helpen. want dit is echt een trauma voor mijn 2 kinderen ik noem dit GEEN HULP. dit is een schade voor kinderen die 6 en 14 jaar zijn. 2 broers uit elkaar laten groeie echt zielig vind ik dit en ik heb geen woorden er voor. er zijn kinderen hier in dit land die uithuisplatsing nodig hebben maar niet kinderen die het thuis wel goed hebben. Mijn kinderen kwamen niks te kort ze krijgen alles van mij van nieuwste iphone tot nieuwste schoenen. Familie parken, Vakanties. ze missen mij en ik mis ze ook zo ontzetten. 2x spreken in de week is zo weinig en elke keer huilen ze aan de telefoon.

ik hoop dat er echt snel verandering in komt
en jeugdbescherming moet gewoon leren zijn werk te doen zoals het hoort. kinderen uithuis laten plaatsen die dat echt nodig hebben. niet kinderen die het thuis goed hebben.

ik wil mijn kinderen graag terug,
en op zn minst als ze niet terug kunnen komen willen ik ze teminsten bij elkaar zo dat ze samen kunnen opgroeie als 2 broers dat ze elkaar hebben.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jeugdbescherming

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jeugdbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door magdalenartowicz