Klacht: Jeugdzorg SAVE klacht ots- omgang

op 12 maart 2019 over Jeugdbescherming in de categorie Hulpverlening

Ruim 5 jaar ots van verschillende jeugdzorg in Flevoland die NIET het narcistische gedrag van mijn ex willen inzien met gevolg vanaf dag 1 geboorte van beide kinderen Sprundel ouderverstotingssyndroom die op alle mogenlijke manieren narcistisch misbruikt worden (geestelijk, lichamelijk, fysiek) en ikzelf ook in mijn huwelijk van 14 jaar.
Ik heb 20 jaar met deze ex samengeleefd, wie kent hem?? Ik!!
Ruim 5 jaar word ik moeder NIET geloofd door jeugdzorg en word ik en mijn kinderen zeer slecht behandeld. Ouderschapsplan word niet nagekomen door ex, communicatie is er niet vanwege autisme en continue geweld en ruzie maken met iedereen. Kinderen onder dwang jeugdzorg omgang, zij walgen. Nu ook steeds oplopende zorgen met o.a. bedorven voedsel te eten krijgen van ex. Steeds ziekhebbende kinderen. Opa en oma ook slecht met ex die ook autistisch is. Rechter en jeugdzorg schenden alle kinderrechten. Kinderombudsman doet ook niet. Deze 2 speciale kinderen waar nog nooit mee gepraat is en door ex heen en weer gesleurd worden in omgangsweekenden en vakanties is nooit toezicht door jeugdzorg. Moeder is gedwongen 5 jaar door jeugdzorg allerlei opvoedkundige hulp moeten accepteren, en ex nul.
Ots word nul uitgevoerd, geen mensen voor. Ex heeft een slechte jeugd gehad en trauma’s en is alcohol en koffie en smartphone verslaafd. De kinderen worden opgestookt door ex tegen mij. Ex betaalt geen alimentatie.
Ik heb een test gedaan op narcisme en die kwam uit op ex 81.25%.
Vele VeiligThuisFlevoland meldingen gedaan, word niks mee gedaan
Er is nooit een luisterend oor geboden naar moeder, alleen maar leugens door Jeugdzorg.

Als kinderen Sprundel nooit meer omgang hebben met hun narcistische en autistische vader die niks om hen geeft en specialistische hulp psychiater en strafbaar is voor narcistisch misbruik.
Vader zijn gezag kwijt raakt, want hij misbruikt zijn gezag bij belangrijke ontwikkeling en opgroeien van de kinderen.
Ik eenhoofdig gezag krijg, want ik zorg en voed op de kinderen hun gehele leven! Ik sta altijd ook bij omgang ex voor hen klaar.
Vader uit het leven van mijn kinderen is en niks meer te zeggen heeft over hen noch opa oma.
Ik en mijn kinderen voor alle fouten die gemaakt zijn naar mij en mijn 2 kinderen voor een onterechte leugensachtige ots 3x een schadeclaim ontvangen van Jeugdzorg SAVE.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jeugdbescherming

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jeugdbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jittyw