Klacht: Jeugdbescherming West, Leiden

Marisjuh1993 op 29 oktober 2020 over Jeugdbescherming in de categorie Hulpverlening

Na positieve gesprekken met Veilig Thuis en op eigen initiatief hulp geregeld, toch een melding om beter geholpen te kunnen worden. En toen ontstond er miscommunicatie. Er kwamen ineens andere zorgen, welke eerder geen reden tot zorg waren. En omdat er geen rekening is gehouden met mijn manier van communiceren (psychologische achtergrond), heeft de medewerkster van Veilig Thuis het voor elkaar gekregen om met veel historische en wat foutieve informatie de kinderen onder toezicht gekregen. En mijn jeugdbeschermer heeft op vreemde wijze voor elkaar gekregen dat de kinderen uit huis zijn geplaatst. Dit alles zonder kindermishandeling aan vooraf …dat geven ze zelf ook gewoon toe. Nu drie maanden later heeft dit enkel negatieve gevolgen op psychisch en financieel gebied. Maar vooral mijn baby van nu 6 maanden wordt dus eigenlijk ‘mishandeld’.

Als mijn baby terug is en de OTS eraf is.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jeugdbescherming

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jeugdbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marisjuh1993