Klacht: jetfryer deksel smelt

op 23 juni 2017 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na 3 jaar is mijn deksel van mijn jetfryer aan het smelten en gaan barsten,heb gebeld naar klantenservice die vertelt mij niet te kunnen helpen,willen mij niet helpen in contact te komen met de leverancier of fabriek,ik wil een nieuwe deksel ,ik wil ervoor betalen maar nee hoor

Gewenste Oplossing:

als ik een nieuwe deksel kan krijgen desnoods tegen betaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 23 juni 2017 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onlangs heeft u telefonisch contact gehad met een medewerker van de klantenservice. Helaas hebben wij dit artikel niet meer in het assortiment noch losse onderdelen. Hierdoor kunnen wij u helaas niet voorzien van een nieuwe deksel.

Zoals u zelf aangeeft heeft u het artikel reeds 3 jaar in uw bezit en hierdoor is de fabrieksgarantie ook verstreken.

Onze welgemeende excuses dat wij u niet kunnen helpen met uw klacht.

Met vriendelijke groet.

Tommy Teleshopping

Alle klachten die gemeld zijn door mocash007@hotmail.com