Klacht: Jarenlang veel te lage internetsnelheid.

op 31 oktober 2014 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Al jarenlang betrek ik mijn internet via telefoonlijn van KPN (ADSL). Hier ligt nog geen kabel. Jarenlang lopen online spelletjes regelmatig niet en kan ik regelmatig niets downloaden. Afgelopen dinsdag kon ik nagenoeg niets meer online. Dus een deskundige in de hand genomen. MIjn internetsnelheid bleek 0,26 Mbps te zijn (de gehele dag). Bij KPN waren geen storingen. Sávonds had ik een internetsnelheid van 4.04 Mbps. ‘Met het nummer 08000402 gebeld, Linda Klaus van KPN. Ook zij vond de internetsnelheid wel heel erg traag (4,04 Mbps) en beloofde mij verbetering binnen een paar dagen. Tot op heden totaal geen verbetering. Volgens het eeuwenoude contract betaal ik al die jaren voor een internetsnelheid van 10 Mbps. Dus KPN blijft schromelijk in gebreke en levert dus jarenlang een wanprestatie.

Zorgen dat de internetsnelheid op 10 Mbps komt en terugstorting van mijn jarenlang ten onrechte betaalde geld voor internet van 10 Mbps wat nooit en te nimmer geleverd is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht AntonausAlverna

2 jaren geleden - Al vanaf het begin dat we hier ADSL kregen problemen met de verbinding gehad. Geen telefoon, geen internet, downloadsnelheden van rond de 1 MB zijn hier geen uitzondering, uploadsnelheden van 0,10 MB zijn helaas ook geen uitzondering. Telefoon is regelmatig helemaal niet te gebruiken omdat er geen verbinding is.; Nu blijkt dat alles ligt aan een kabellengte van 4.4 kilometer. Dat is veel te lang. Daar is de slechte verbinding vanaf het begin aan te wijten. Dit was en is niet op te lossen. Wel mag ik daarvoor elke maand keurig rond de 48 euro afrekenen. De klant is koning, nietwaar KPN????. Eind 2015 zal er een nieuwe kabel aangelegd worden en zal de downloadsnelheid rond de 27 MB gaan bedragen. Daar heb ik dus nu niets aan en al die jaren heb ik daar ook niets aan gehad, alleen maar ergernis. In april 2015 kreeg ik van Esther Foole van de KPN 12 maanden een korting aangeboden voor het ongemak. Gezegd dat ik het aanbod in en in triest vind. Mag ik nog blijven betalen voor de slechte ontvangst ook. DE KLANT IS KONING, maar niet bij KPN. Ik laat het er ook niet bij zitten. Klachten lopen al vanaf 2000. KPN tel uit je winst, kijk eens wat U van mij ontvangen hebt. U hebt al die jaren een wanprestatie geleverd. SCHANDALIG KPN.

Reactie van de melder van de klacht AntonausAlverna

2 jaren geleden - De telefoonverbinding valt vaak tijdens en gesprek weg. Ben dan voor de andere kant niet te verstaan. Ook dit krijg ik gratis van KPN. Heb een aanbieding gehad van 10 euro korting per maand gedurende 12 maanden voor het ongemak. Esther Foole van KPN belde hierover. Te triest voor woorden!!!!. Ik betaal 48 euro voor internet en telefoon per maand. Heb al 15 jaren slechte of geen ontvangst op zowel het internet als de telefoon. Heb dit al eerder bij KPN gemeld, heb nog een mail gevonden van 2007. Te triest voor woorden dat dit in 2015 nog mogelijk is. DE KLANT IS KONING, maar niet bij KPN!!!!!. Als die jaren is de slechte verbinding te wijten geweest aan de te lange kabellengte. Daarvoor mag ik wel het volle pond afrekenen. Dit is pure oplichting KPN. De zaak gaat nu naar de geschillencommissie.

Reactie van de melder van de klacht AntonausAlverna

1 jaar geleden - Klacht opgelost naar tevredenheid.

Alle klachten die gemeld zijn door AntonausAlverna