Klacht: Jarenlang tevreden klant maar nu erg teleurgesteld

op 16 juli 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Jarenlang tevreden klant geweest. Maar nu na zo onvriendelijk en beledigend te zijn behandeld door de klantenservice ben ik er helemaal klaar mee.
De rede dat ik belde is omdat ik graag netflix wilde kijken en ik vroeg of ik een nieuwe tv ontvanger moet hebben darvoor, de medewerker ging dit regelen en gelijk mijn abonnement weer verlengen maar dit ging vreselijk mis. Waardoor ik nu ben afgesloten,tot 2 keer toe een nieuw pakket heb gekregen en mijn nummer kwijt ben. Reactie van de klantenservice? Na 8 x bellen. Sorry mevrouw u zat in het oude systeem. U bent blijven hangen.U krijgt 2 maanden gratis. Maar een maand later opnieuw afgesloten. Weer een brief. Opgezegd. Ik heb niks opgezegd! Nu nog steeds geen tv internet en telefoon. Wel 2 nieuwe pakketten.

Als ik mijn beloofde 2 maanden gratis abonnement krijg, mijn telefoonnummer terug krijg en ik zsm tv kan kijken.
Ik heb nooit mijn abonnement opgezegd alleen verlengd.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cjvdberg@telfort.nl