Klacht: Jarenlang een hoge rente betaald en niks afgelost!

op 08 augustus 2017 over InterBank in de categorie Banken

11 jaar geleden heb ik bij interbank een doorlopend krediet afgesloten. Omdat de rente en het maandbedrag aan de hoge kant was heb ik meerdere malen een verzoek gedaan tot verlaging van de rente en of maandbedrag. Interbank heeft nooit gehoord gegeven an mijn verzoek. Er werd mij verteld dat ik elke maand een bedrag zou aflossen. Na jaren betaald te hebben bleek dat ik nauwelijks wat heb afgelost. Vervolgens werd mijn maandbedrag ineens bijna dubbel verhoogd. Uiteindelijk is mijn doorlopend krediet nu eindelijk omgezet naar een persoonlijke lening. Maar eigenlijk begin ik dus nu pas
met het daadwerkelijk aflossen. Omgerekend heb ik in die 11 jaar tijd het gehele schuldbedrag van 25.000 euro allang al terug betaald. Ik vind het een ernstige zaak dat Interbank haar klanten zo om de tuin weet te leiden en geen oplossingen bied. Een hoop stress heb ik in mijn leven door het hebben van een lening bij Interbank.

Ik zou tevreden zijn wanneer mijn lening wordt stop gezet
en het teveel betaalde bedrag wordt terug betaald. En ik af ben van deze vreselijke lening bij Interbank. Interbank zou op deze manier eigenlijk niet mogen bestaan. Consumenten die zo ten einde raad zijn door deze bank.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar InterBank over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door InterBank in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat InterBank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

InterBank

Heeft op 25 augustus 2017 om 13:37 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Shivanti