Klacht: niet eerlijk

op 13 mei 2018 over Janssen in de categorie Incassobureaus

Hallo:::lieve mensen ik heb zelf bij kwik fit gewerkt .AUB niet de auto naar Kwik fit brengen.
wat allemaal gebeurd in werk plaats .ga ik vertellen. meeste auto,s als banden verkocht worden zeggen ze auto moet ook uitgelijnd worden.
en kost 59 euro. en doen ze door berekenen. maar doen ze niet uitlijnen..
lieve mensen als jouw auto is uitgelijnd . moet je uitdraai rapport. aanvragen.
zonder pardon :elke auto binnen het werkplaats komt is afgekeurd op remmen en uitlaten.
AUB als filiaalmanager naar jullie belt en zegt jouw auto reparatie zo veel kost .
moet je niet doen auto mee nemen ergens anders maken.
komen jullie veel goedkoper uit.
geloof maar.
dat zou ik ook doen.
met vriendelijke groeten
eerlijkblijven

en kost 59 euro. en doen ze door berekenen. maar doen ze niet uitlijnen..
lieve mensen als jouw auto is uitgelijnd . moet je uitdraai rapport. aanvragen.
moet je niet doen auto mee nemen ergens anders maken.
komen jullie veel goedkoper uit.
geloof maar.
Het systeem van kwik fit is zo dat als filiaalmanager veel omzet draaien. of met andere woorden veel klanten opgelicht dan krijg bonus van ....
dat zou ik ook doen.
met vriendelijke groeten
eerlijkblijven

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janssen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janssen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kjghgf