Klacht: Extreem hoge incassokosten

op 30 augustus 2018 over Janssen in de categorie Incassobureaus

Ik ben door het CJIB met een rekening van 98 euro naar janssen en janssen gerechtsdeurwaarders gestuurd. Oorspronkelijk was dit onderdeel van een schade vergoeding van 2500 euro. Ik dacht dat degene met wie ik de schade vergoeding moest betalen dat al had overgemaakt. Er kwam gelijk zonder eerst een brief een deurwaarder langs. Toen werd t verhoogd naar 370 euro en maar afgesproken dat ik iedere maand 37 euro zou betalen. Dit heb ik afgesproken in mei. Toen heb ik gewoon betaald en in juli was ik 3 weken te laat door laksheid en omdat ik toen in thailand zat te genieten en dacht van laat maar dat doe ik wel als ik thuis ben was mijn simkaart ook kwijt. Toen ik thuis kwam heb ik betaald en in augustus ook. Nu (30 augustus) heb ik een brief gekregen van de ING dat dit incassobureau beslag geeft gelegd op mijn rekening. Dus ik bel janssen en janssen op en zij hebben nu van de hele schuld 550 euro gemaakt terwijl ik al 140 euro had afgelost dus in totaal is het van 98 euro naar 690 euro gegaan. Ze hebben ook geen brief van de inbeslaglegging gestuurd omdat ik dan al het geld van mn rekening zou kunnen hebben halen. Ik vind dit zo belachelijk ik heb nooit geen eens een brief van hun gekregen. Staan janssen en janssen in hun recht? Bij voorbaat dank.

Uitleg of dit incassobureau in het gelijk is

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janssen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janssen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door OlivierD