Klacht: Order geplaatst op 21 mei, op 1 mei niets ontvangen!

op 02 juni 2018 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 mei plaatste ik een order, een smartwatch voor Android en iOS ter waarde van 59,95 euro. Wat ik dacht dat een mooi vaderdagcadeau zou zijn…
Tot op heden heb ik dit horloge niet ontvangen. Er volgt ook geen reactie op mail en telefoon.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag dit bedrag van 59,95 euro terugkrijgen. Dit is veel geld en krijg niets in de plaats!
Ik vind ook dat onschuldige mensen moeten weten van deze oplichterij. Dit moet zeker bekend worden gemaakt via verschillende media.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MiekeSourbron