Klacht: niks geleverd

op 31 mei 2018 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 29-4-2018 een bestelling gedaan van 3 kabeltjes om de S8 Samsung op te laden. Drie telefonisch contact gehad en de order zou opnieuw worden aangemaakt,de laatste keer met track en trace code. Ook deze code nooit ontvangen en nog steeds niet mogen ontvangen.
Nu ik de klachten hieronder lees begrijp ik dat dit bedrijf gewoon niet zijn bestelling na komt. Alleen jammer dat de bestelling al betaald is via Ideal.
Ik zal deze firma nooit aanbevelen om een bestelling te doen.
Eigenlijk zouden zulke bedrijven meteen van het internet moeten worden verwijderd.

Gewenste Oplossing:

Als mijn geld word terug wordt betaald of het product binnen 2 dagen wordt geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F.T.