Klacht: Drama

op 28 mei 2018 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefoon hoesje Galaxy S6 besteld. Oude was versleten op de website staat bij het product nummer de product beschrijving en foto van het originele Samsung hoesje. Erbij staat op voorraad en direct geleverd.

Je hoort niets en ontvangt niets, op mails wordt pas na 2-3 dagen gereageerd. Twee keer beloofd dat het binnen 4 dagen zou worden opgestuurd. Uiteindelijk na 5 weken een nep namaak hoesje ontvangen wat met een kleefstrip bij elkaar gehouden wordt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het originele en bestelde plus betaalde hoesje zoals afgebeeld op de website ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anton B