Klacht: geen folders meer

Fam Camps op 07 juli 2018 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

laatste 3 a 4 weken geen folders meer van jullie gekregen

Gewenste Oplossing:

als we elke week reclame ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 10 juli 2018 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Susanne Camps,

Hartelijk bedankt voor uw bericht over de folderbezorging. Vervelend om te horen dat u de folder niet ontvangen heeft.

De klachtenafhandeling van de folderverspreiding loopt via het verspreidbureau Axender. Ik zal uw klacht doorsturen naar hen en mocht de bezorging binnen 2 weken niet verbeteren, wil ik u vragen uw klacht rechtstreeks in te dienen bij Axender via deze link: https:www.axender.nlklantenservicejan-linders
Zij zullen de melding dan oppakken en kijken welke problemen er zijn met de bezorger. U kunt ook telefonisch contact opnemen met Axender via 0485-319050.

Graag willen wij u ook attenderen op het volgende.
Sinds een aantal weken hebben we nog een bezorgoptie toegevoegd als service naar onze klanten toe en wel deze:

https:kiesjefolders.nl

Op deze gebruiksvriendelijke site kunt u uw eigen folders samen stellen en per post gratis laten bezorgen. Wekelijks vallen dan iedere dinsdag de folders die u zelf kiest in de brievenbus. Hierdoor zijn we niet meer afhankelijk van een bezorger en ontvangt u de folder die u wenst, waaronder ook onze Jan Linders folders, zeker in de brievenbus.

Verder kunt u nog gebruik maken van onze app genaamd AlleFolders. In de app AlleFolders vindt u wekelijks de folders van meer dan 50 retailers. Zo mist u niets!
Download de app via de Google Play Store of de App Store.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u nog een prettige dag verder.

Met vriendelijke groet,

Carla
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door