Klacht: Geen folder

op 08 februari 2020 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Ik krijg geen folder van Jan Linders meer in de bus

Als ik wekelijks de folder ontvang

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 16 april 2020 om 15:51 geantwoord

Beste Ton Crolla,

Allereerst excuses voor de late reactie. We konden helaas niet eerder via dit kanaal reageren.

We hopen dat u inmiddels weer wekelijks onze folder ontvangt; mocht dit niet het geval zijn zullen we alsnog de folderklacht doorzetten naar ons verspreidbureau Axender. Laat het ons dan weten via: [email protected]

Of u kunt de klacht rechtstreeks doorgeven via deze link: https:www.axender.nlklantenservicejan-linders. U kunt ook telefonisch contact opnemen met Axender via 0485-319050.

Als Tip wil ik u het volgende meegeven:
- Aan het einde van de week is in alle winkels ons folder van volgende week beschikbaar. Deze kunt u meenemen.
- We hebben een nieuwe Jan Linders app waar alle acties in staan. Download de app via de Google Play Store of de App Store.
- U kunt altijd op onze website: www.janlinders.nl het folder bekijken onder het kopje: Heel veel voordeel Blader door de folder.
- In de app AlleFolders vindt u wekelijks de folders van meer dan 50 retailers. Download de app via de Google Play Store of de App Store.

Graag tot ziens in onze winkel en nog een fijne dag.

Klantenservice Jan Linders

Alle klachten die gemeld zijn door Ton Crolla