Klacht: folderbezorging

op 24 september 2019 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

eerst kwam een busje en bezorgde bij mij en de bu8ren de folder en de rest op het plein en de straat kreeg niets en de rest van de folders kregen we ook niet, WAARDELOOS!!!!!!!!!!!

Als ik de folders weer onrvang

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 26 september 2019 om 09:14 geantwoord

Goedendag Jean Biesmans,

Hartelijk bedankt voor uw bericht over de folderbezorging. Vervelend om te horen dat u onze folder niet ontvangt.
Graag ontvangen we daarvoor uw adresgegevens want we kunnen op deze manier niet gericht de klacht doorgeven aan ons verspreidingsbureau Axender . Zij zullen de melding dan oppakken en kijken welke problemen er zijn met de bezorger. U kunt ook telefonisch contact opnemen met Axender via 0485-319050 of het daarvoor bestemde formulier invullen: https:www.axender.nlklantenservicejan-linders

Mocht u over enige tijd nog steeds geen folder van ons hebben ontvangen dan horen wij dat graag van u dan blijven we hieraan werken en ook van onze kant melden bij Axender. Dit mag via ons contactformulier https:www.janlinders.nlwaarmee-mogen-wij-u-helpen.html of mailadres: klantenservice@janlinders.nl.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog een prettige dag verder.

Met vriendelijke groeten,
Jan Linders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jean biesmans