Klacht: folder niet ontvangen

op 21 augustus 2019 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Ik heb al verschillende weken geen folder ontvangen

Als ik weer een folder ontvang, vind ik veel fijner als digitale folder

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 22 augustus 2019 om 09:34 geantwoord

Hartelijk bedankt voor uw bericht over de folderbezorging. Vervelend om te horen dat u de folder alle enkele weken niet ontvangen heeft.
(Misschien is onze laatste tip iets voor u. Deze service is gratis)

De klachtenafhandeling van de folderverspreiding loopt via het verspreidbureau Axender. Ik zal uw klacht doorsturen naar hen en mocht de bezorging binnen 2 weken niet verbeteren, wil ik u vragen uw klacht rechtstreeks in te dienen bij Axender via deze link: https:www.axender.nlklantenservicejan-linders. Zij zullen de melding dan oppakken en kijken welke problemen er zijn met de bezorger. U kunt ook telefonisch contact opnemen met Axender via 0485-319050.

Graag wil ik u de volgende tips meegeven:
- Aan het einde van de week is in alle winkels onze folder van volgende week beschikbaar. Deze kunt u meenemen.
- We hebben een nieuwe Jan Linders app waar alle acties in staan. Download de app via de Google Play Store of de App Store.
- U kunt altijd op onze website: www.janlinders.nl het folder bekijken onder het kopje: Heel veel voordeel Blader door de folder.
- In de app AlleFolders vindt u wekelijks de folders van meer dan 50 retailers. Download de app via de Google Play Store of de App Store.

- We hebben nog een bezorgoptie toegevoegd als service naar onze klanten toe en wel deze: https:kiesjefolders.nl. Wekelijks vallen dan iedere dinsdag de folders die u zelf kiest in de brievenbus.
Graag tot ziens in onze winkel en nog een fijne dag.

Marcha, medewerker Klantenservice Jan Linders

Alle klachten die gemeld zijn door Conny van den Berg