Klacht: Braadworst

op 30 november 2019 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

De braadworst enof sauzijsen zijn net hondenvoer. Echt niet te eten. Koop ze ook nooit meer. De tartaartjes zijn geen tartaartjes maar droge hamburgers. Sinds de verse slagers weg zijn is het vlees van een 8 naar een 2 gegaan. Vlees bij de EMTE was beter. Helaas is die winkel ook weg nu.

Verse slagerij in de winkels zou fantastisch zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Jan Linders

3 maanden geleden - We hebben u een privebericht uitgebreid verteld wat onze manier van handelen is in een situatie waar de klant niet tevreden is over de kwaliteit van een product dat bij ons gekocht is.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 30 december 2019 om 10:58 geantwoord

Inmiddels is er via de mail contact geweest met deze klant. Hierin hebben wij aangegeven dat we het vervelend vinden om te horen dat ze niet tevreden is over de kwaliteit van ons vlees en dat ze altijd terug mag gaan naar de winkel. Dan krijgt ze het geld terug of een vervangend product.

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op onze website http:www.janlinders.nlbel-of-mail-ons.html.

Klantenservice Jan Linders

Alle klachten die gemeld zijn door Mw Kremers