Klacht: jammer

op 20 december 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Enkele producten besteld bij Miniinthebox, lees nu alle klachten. Heb bestelling nog niet ontvangen maar de 20 dagen zijn nog niet voorbij. Het vreemde vind ik dat op de site alleen maar positieve recensies staan, is waarschijnlijk gemanipuleerd. Jammer maar zoals velen al aangeven “het is ook te mooi om waar te zijn”
Als ik extra kosten moet betalen zal ik de bestelde artikelen weigeren, gelukkig gaat het maar om € 27,00 overigens wel veel geld in deze donkere tijden.

Uiteindelijk vandaag, 21 dagen na bestelling, de boel toch nog gekregen zonder extra kosten. Klach te snel gedaan.
Overigens perfecte site, klacht.nl

Wil ontvangen wat beloofd is voor de afgesproken prijs.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 21 december 2012 om 04:13 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Uw bestelling is op 30 november verzonden, dat is nog geen maand geleden. U hebt hierover bericht gekregen. Daarnaast hebt u zelf bij uw bestelling gekozen voor gratis verzending. De levertijd voor deze verzendmethode (Super Saver) is doorgaans, zoals duidelijk vermeld, 10-20 werkdagen, wij vragen u dus nog even geduld te hebben.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en u zojuist een email gestuurd met daarin meer informatie over de status van uw pakket. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door bouvries