Klacht: Jaloezie kapot geleverd

Sisboos op 02 juli 2020 over Jaloezieën Fabriek in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In dec 2019 een houten jaloezie besteld die fors beschadigd geleverd werd. Na reclamatie was toegezegd dat er binnen een maand een vervangende jaloezie zou worden verzonden. Nu (1e week juli 2020!) Heb ik de jaloezie nog steeds niet gekregen als ik bel word ik afgescheept met valse beloftes of afgesnauwd of er word zelfs niet eens opgenomen. Mijn mails worden niet beantwoord. Ik heb nu mijn geld teruggevraagd maar vrees dat ook daar niet op gereageerd wordt…

Gewenste Oplossing:

Ik wil per ommegaande mijn geld terug zodat ik bij een ander (betrouwbaar) bedrijf een jaloezie kan aanschaffen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jaloezieën Fabriek

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jaloezieën Fabriek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sisboos