Klacht: Misbruik van e-mail adres.

op 25 november 2018 over Jagex games in de categorie Internet Games

In het verleden ooit Runescape gespeeld en omdat ik er geen zin in meer had ermee gestopt. Toen vergeten account te deleten. Deze werd vervolgens gehackt en het werd voor mij onmogelijk om dat alsnog te kunnen doen. Kreeg vervolgens telkens mails van Jagex betreffende betalingen en reclame welke niet in mijn naam waren maar wel op mijn e-mailadres. Het na veel moeite contact kunnen krijgen met Jagex voor het verzoek om dat account te verwijderen of mijn e-mail te unsubscriben. De opties die ze me aanboden waren onmogelijk aangezien inloggen op dat gehackte account onmogelijk werd gemaakt door Jagex en recovery werd ook door Jagex gemaakt aangezien het bij hun onmogelijk is om door het I am not a robot menu heen te komen is. Heb nu besloten om melding te maken bij de Fraude helpdesk aan gezien Jagex meewerkt aan e-mail misbruikt.

Ben pas tevreden bij verwijdering van het Runescape account of unsubscriben van mijn e-mail adres.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jagex games

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jagex games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MrGoku