Klacht: Jacuzzi aanbod en het niet nakomen van een afspraak

op 02 juni 2018 over Aldi in de categorie Supermarkten

Geachte,
Op 24 mei jl.,. heb ik het Hoofdkantoor gebeld of ik de Jacuzzi online kon bestellen en betalen. Dit kon niet, omdat de verkoopdatum van de Jacuzzi zaterdag 2605 van start zou gaan. De mevrouw die ik in RoosendaalAldi aan de lijn had zei tegen mij als ik om 8.00 uur in het Aldi filiaal zou zijn de kans zou hebben om er 1 te kunnen kopen. .
Ik was 26 mei jl. om 8.05 uur binnen bij AldiKaatsheuvel geen Jacuzzi in de winkel, in de winkel heb ik een leidster van Aldi gesproken, U moet uw naam op een lijstje moest zetten. Hoe is dat mogelijk …je naam op een lijstje zetten??? Ik stond als eerste op het lijstje bij Aldi Kaatsheuvel, die mij zouden bellen . Dus niet. Is dit vriendjes politiek. Ik vind het niet kunnen zo met een goede Aldi-klant om te gaan . Een boze, teleurgestelde klant, met een vriendelijke groet Jane Lindeboom

Dat Aldi zijn woord houdt als hij een product verkoopt.

Ik zou graag een Jacuzzi willen hebben, daar heb ik heel goed mijn best voorgedaan.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]