Klacht: Jaarabonnement stopzetten

op 12 mei 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik heb begin dit jaar een fit for free abonnement afgesloten voor een jaar, ik wou graag het sporten op gaan bouwen bla bla.
Ik ben 1x wezen sporten ik kwam de maand er na achter dat ik zwanger ben.
Dus ging niet meer sporten was overigens harstikke moe bla bla.
Gelijk die maand erop geprobeerd op te zeggen, en nog 5 of 6 keer gedaan maar er word niet naar je geluisterd je kan niet eens je abonnement laten bevriezen.

Hele slechte toko en ik raad hem ook bij niemand aan!!

Ik ben echt tevreden als ze mijn abonnement stopzetten ik betaal nu voor niks.
Super zonde

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 12 mei 2017 om 13:47 geantwoord

Bedankt voor je verhaal, Rachel. We begrijpen dat je zin had om bij ons te werken aan een gezonde leefstijl en lekker te sporten. Door je zwangerschap lukt het niet om te sporten. Logisch. :) Het klopt inderdaad dat je een eenjarig abonnement niet eerder kunt stopzetten. We snappen dat je hiervan baalt. Het is wel een mogelijkheid om je contract te laten overnemen door iemand anders. Ken je iemand in je omgeving die graag wilt (beginnen met) sporten? :) We horen het graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Rachell25