Klacht: Jaar lang voor health drinks betaald terwijl ik dit had opgezegd!

op 18 april 2016 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

Bij het aanmelden bij Trainmore worden standaard 2 upgrades toegevoegd (Gratis voor x maanden) Deze heb ik vervolgens aan de bali per direct weer opgezegd. Nu blijkt na een jaar dat 1 daarvan health drinks niet is opgezegd en ik hier ten onrechte voor heb moeten betalen. Toen ik dit aangaf bij de bali was het antwoord; heb je hier bewijs van dan? Maar helaas heeft de medewerker dit niet gegeven destijds.

Restitutie van onterecht in kosten gebrachte dienst.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrainMore

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrainMore nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 14:25 geantwoord

Beste heer/mevrouw Rezaie,
Hartelijk dank voor uw feedback via deze website. Als het goed is, is uw probleem inmiddels verholpen. Zo niet dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@trainmore.nl. Uiteraard kunt u ook langs gaan bij de desbetreffende TrainMore vestiging. Sportieve groet Team TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 15:12 geantwoord

Nee geen oplossing geboden

Reactie van de melder van de klacht MRMR

2 maanden geleden - Zojuist Trainmore een mail gestuurd. Er is geen oplossing geboden dus dit probleem is neit opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door MRMR