Klacht: Jaar contract

op 17 september 2018 over Allround Vitality in de categorie Verzorgingsprodukten

Op 14 mei heb ik van Allround Vitality een proefverpakking multivitaminen ontvangen, waar ik € 9,95 voor heb betaald. Op 11 juni kreeg ik mijn eerste kwartaal verpakking, met de brief dat er dus binnenkort een bedrag van € 59,85 zou worden afgeschreven. Door prive omstandigheden heb ik daar niet direct op gereageerd, maar ik heb in juli een verzoek om mijn abonnement te annuleren ingediend. Kreeg de melding terug dat ik dus vast zat aan het contract voor een jaar en het dus niet eerder op kon zeggen. Wat ik dus echt niet normaal vind! Dat heb ik ze toen ook laten weten, dat dit een slechte zaak vind.
Ik heb netjes aangegeven dat ik niet tevreden was over de multivitaminen en dat ik daarom wilde annuleren. Maar het komt er nu dus op neer dat ik nog 3x € 60,00 moet betalen voor iets wat ik niet gebruik of verder ga gebruiken. Met andere woorden ik gooi € 180,00 in de vuilnisbak!
Verder heb ik geen reactie meer van hun ontvangen. Nu heb ik 11 september weer een nieuwe kwartaal zending ontvangen. Deze heb ik aangetekend terug gestuurd en ik heb mijn geld terug gevorderd. Vandaag 17 september kreeg ik een mailtje van ze dat ze mijn pakket ontvangen hadden en dat het deel uit maakt van een lopend jaar abonnement. En dat het retour zenden van het pakket me niet automatisch ontslaat van mijn betalingsverplichting.
Ik vind het dus belachelijk dat als men een proefverpakking krijgt, dat men dan ook gelijk vast zit aan een jaar contract. Ze hebben overigens aan de telefoon niet gemeld dat een kwartaal zending € 59,85 zou kosten, dat vind ik erg veel geld voor multivitaminen.

Dat mijn jaar contract waar ik dus aan vast zit wordt ontbonden.
Wat ik heb ontvangen is netjes betaald.
Dus ik zou het prettig vinden als ik niets meer ontvang en dus ook niets meer hoef te betalen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Allround Vitality

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Allround Vitality nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bettina Stappers