Klacht: klantvriendelijkehid

op 10 februari 2020 over IZZ in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dag, ik bel met IZZ dat er bedrag eigen risico wordt afgeschreven over 2019, dat ik dit raar vind dat hier geen overleg met mij ( verzekerde bij IZZ) en dat automatisch wordt afgeschreven.
de mw .10.00 maandagochtend ( zal de naam hier niet noemen )verheft haar stem op verdedigende toon en dat ze niets voor mij kan doen.
graag had ik meer inleving vermogen gehoord. Om de automatische incasso terug te draaien kan ik over 2 dagen bellen want ja mw. kan niets voor mij doen.

Gewenste Oplossing:

graag had ik meer begrip gehad en mogelijk optie om als nog probleem op te lossen.
klantvriendelijkheid en klantgerichtheid ?wellicht niet voor de verzekerde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IZZ over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door lena tamboer