Klacht: Getreiterd worden door IZZ

op 11 februari 2020 over IZZ in de categorie Verzekering

Toen mijn moeder overleed toen ik 17 was, besloot IZZ ongevraagd en zonder dat ik het wist, haar polis op mijn naam te zetten. Toen ik daar maanden later achterkwam, was het bedrag al te hoog om op te kunnen brengen voor mij, jaren heb ik erover gedaan om dit bedrag af te lossen. Toen ik eindelijk over mocht stappen, heb ik nog voor de zekerheid nagevraagd bij IZZ of ik nu alles had afgelost omdat ik graag af wilde van een zorgverzekering die zo met haar klanten omgaat. Ik kreeg toen ja te horen en ik melde mij aan bij zorgzaam. Toen kwamen er opeens allemaal rekeningen bij die ik moest betalen voor ik kon overstappen. Het afgelopen jaar heb ik die netjes afgelost en ik ben begin dit jaar overgestapt. Nu zitten we in februari en komt IZZ opeens met een rekening uit december die ik maar moet betalen (terwijl ik die netjes betaald heb) omdat zij hem teruggestort hebben. Ik kan dit bedrag niet een, twee, drie missen en vraag hun om een betalingregeling maar omdat ik niet genoeg kan aflossen per maand gaan zij niet akkoord

Als IZZ stopt met mij treiteren en mij tegemoet komt omdat zij een fout hebben gemaakt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IZZ over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door A Halbe