Klacht: geen toeging via internet betalings gegevens

op 25 juni 2019 over IZZ in de categorie Verzekering

Via email heb ik bericht ontvangen wegens achterstallige betaling! (ik heb hier nooit rekening van gehad), blijkt na langdurig proberen in te loggen bij IZZ, wat niet lukte, ik na telefonisch overleg hoorde dat IZZ een langdurige ICT storing heeft.
Na een lang tel. gesprek zou ik een kosten overzicht toegestuurd krijgen met gespecificeerde rekening van de cholestagel 625 mg zoudat ik die kan opsturen naar Terugbetaalregeling.
De daarop volgende week krijg ik een onoverzichtelijk zorgkostenfactuur opgestuurd waar alleen het te betalen bedrag duidelijk zichtbaar is. Het gespecificeerde gedeelte van de nota is onbegrijpelijke en geeft geen inzicht wat waarvoor er is betaald. Ook de gevraagde zorgkosten overzicht ven de cholestagel 625mg ontbrak.

Vandaag opnieuw langdurig telefonisch contact met IZZ medewerker (tel. kosten zijn voor mij als KLANT??) Opnieuw 3x alles uitgelegd waardoor er bij iets knapte en ik wilde doorverbonden worden met teamleider of manager, waar (ik als klant en min of meer werkgever) geen toestemming voor kreeg. Het is natuurlijk lekker makkelijk om extra buffers tussen klant en leidinggevende te zetten. Ik konkreeg dhr. Theo Hoogwerf dus telefonisch niet te spreken! Hoe klant onvriendelijk.
Begin van dit jaar heb ik ook al veel tel. contact gehad met de IZZ ivm om terugbetaalregeling te verkrijgen van de cholestagel, De IZZ medewerkers hebben mij toen van het kastje naar de muur gestuurd waarbij uiteindelijk een persoon van de Terugbetaalregeling ervoor heeft gezorgd dat het in orde kwam.

1 goede toegankelijkheid met duidelijk inzicht via internet.
2 dat personeel weet wat ze moeten opsturen voor terugbetaal regeling van de Cholestagel
3 meer kennis personeel waardoor ik niet eeuwig aan de telefoon uitleg moet geven
4 telefoonnummer, wat ik als klant kosteloos kan bellen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar IZZ over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. E.A.M