Klacht: Ivm sluiten van de camping ivm Corona graag een omboeking

op 28 maart 2020 over EuroParcs in de categorie Vakantieparken

Ivm het Corona drama hebben wij gezien mijn vrouw haar ernstige gezondheidsklachten gevraagd om een overboeking naar volgend jaar campingseizoen seizoensplek. Op last van de gemeente is de camping nu tot onbepaalde tijd gesloten omdat deze niet aan de rivm voorwaarde kan voldoende . Hierop wilde wij onze huidige overeenkomst ontbinden en hebben wij gevraagd om een overboeking naar volgend jaar. Bij een kritische noot en wat vragen gesteld te hebben op de facebook pagina wordt je door de beheerder dhr bouwhuis verwijderd of geblokt om een vraag te stellen, reactie te plaatsen,of maar een like te geven. Het wordt ze blijkbaar te heet onder de
Voeten. Gezien ze alleen maar hebben over de huisjes en stacaravans en druk zijn om mensen nieuwe vakanties te laten boeken laten ze hun vaste gasten nu keihard vallen. Er mag geen eens een vraag over compensatieregeling gesteld worden of deze wordt ook nooit beantwoord. Het hoofdkantoor laat ook niks van zich horen naar meerdere malen contact te hebben gezond. Dit vinden wij enorm vreemd en wel heel erg makkelijk en onbeschoft met je vaste gasten omgaan. Het gaat wel om bedragen tussen de 1800,- en ruim 2300,- Dit is belachelijk en vinden dat mensen recht hebben op een omboeking of geld terug. Gezien ze de wettelijke voorwaarden van de overeenkomst niet kunnen naleven.

Als de huidige overeenkomst ontbonden wordt en wij een keuze krijgen op welke manier wij een compensatie willen. Geld terug of omboeken naar volgend jaar.

Bericht van EuroParcs

7 maanden geleden - Geachte heer Osinga,Naar aanleiding van de door u gemelde klacht op klacht.nl informeren wij u via deze weg dat er persoonlijk contact door het park met u opgenomen zal worden.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerdMet vriendelijke groet, Europarcs Service

Alle klachten die gemeld zijn door Cowboy76