Klacht: Oplichting en Annuleringskosten

Marc_rosmalen op 03 november 2021 over IVA schoonmaakdienst in de categorie Schoonmaakbedrijven

In 2021 contact gehad met IVA, ik zocht een schoonmaker voor bij mij thuis. Na 5 dagen zou er iemand komen maar de personen en namen veranderde de gehele tijd. Na online informatie ingewonnen te hebben alles geannuleerd omdat ik geen vertrouwen hierin had. toen begon het feest … dit is waar ze goed in zijn. Direct worden er facturen gestuurd terwijl ze niets voor je hebben gedaan… nu is het incassobureau er bovenop gekomen. De wettelijke 14 dagen bedenktijd daar hebben ze maling aan. Vooral de druk opvoeren en de kosten. Super onbetrouwbaar en het verdien model is vooral gebaseerd op annuleringen en niets leveren. Nooit met deze oplichting in zee gaan zou ik zeggen.

Alles is binnen enkele dagen geannuleerd. Verwijder mijn gegevens en verwijder de factuur .

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IVA schoonmaakdienst

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IVA schoonmaakdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marc_rosmalen