Klacht: Ook als Iva geen schoonmaker voor je kan bemiddelen toch een dikke rekening

I V A op 22 december 2018 over IVA schoonmaakdienst in de categorie Schoonmaakbedrijven

We schreven ons in bij Iva. Schoonmaker kwam niet opdagen, tot twee maal toe. Daarmee wilden we dus niet meer in zee.
We moesten Iva 38 euro bemiddelingskosten betalen voor een schoonmaker die niet kwam opdagen. Toen we aangaven niet te willen betalen voor een niet geleverde dienst was elke bereidheid tot service en een dialoog verdwenen. Alleen het zinnetje we verwijzen u naar de algemene voorwaarden behoorde nog tot het vocabulaire. De factuur werd daarna snel overgedragen naar een incassobureau, die de factuur ruimschoots verdubbeld.

Dat de factuur en de incasso worden teruggeroepen en wij die niet hoeven te betalen.
Daarnaast moet Iva in de voorwaarden duidelijk opnemen dat er 38euro betaalt moet worden voor een naam en alleen een naam. Zij nemen geen verantwoording voor of de persoon die zij aanbevelen ook daadwerkelijk op komt dagen. Dus de bemiddelen zij slechts in namen en NIET in betrouwbare schoonmaak aan huis.

Alle klachten die gemeld zijn door