Klacht: itunes.com/bill

op 22 juli 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Beste, op 21/05 (verrekening op 22/5) is blijkbaar een transactie gebeurd vanaf mijn visakaart naar itunes. Ik had niet onmiddellijk door wat het juist betekende, tot ik plots een bericht kreeg van Worldcard dat mijn visakaart gehackt was. Ze hadden de kaart ingehouden en ik zou een nieuw ontvangen. Dus bekeek ik mijn uitreksels nog eens opnieuw en ik zag een bedrag van 13, 98 euro van mijn rekening (itunes) waarvan ik niet wist waarvoor. Bij nader inzien zou ‘ik’ een hele cd van U2 gedownload hebben. Nu heb ik bij mijn weten nog nooit geen enkel liedje via itunes gekocht, alleen apps, via de appstore.

Ik vroeg mij af hoe dit kon komen. Nu heb ik dat nagevraagd bij visa en zij verwezen mij naar itunes om dat aan te kaarten. En bij de bank vertelde men ook dat dat niet zo maar per ongeluk zou gebeurd kunnen zijn door mezelf. Ik gebruik itunes ook alleen maar om de iphone en ipad te synchroniseren met de pc. Vandaar mijn mailtje om te vragen wat ik kan doen om dat te voorkomen en of deze actie eventueel kan omgekeerd worden? Ik ben namelijk totaal niet geïnteresseerd in U2, eerder iets van jazz, dus als het niet ongedaan kan gemaakt worden, dan kan het misschien ingeruild worden in een cd die ik wel leuk vind? :)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evelyne Biesbrouck