Klacht: itdonations zakkenvullers it donations

op 22 juni 2019 over ITdonations in de categorie Goede Doelen, ICT

Stichting IT donations beweerd zelf een transparante goede doelen stichting te zijn, die de restwaarde van u oude apparatuur naar een door u gekozen goed doel doneert, maar de grootste donatie die doe je aan hun zelf!, want wat ze u vaak niet vertellen is dat ze de apparatuur te laag waarderen, en vervolgens die partij weer met winst doorverkopen en die winst vervolgens in eigen zak steken, daar kwamen we op mijn werk bij toeval achter toen we laats een partij aan IT apparatuur inleverde, toen rekende ze als eerste 550 euro aan ophaalkosten voor een kleine partij aan IT apparatuur en kwamen we er via via achter dat ze de hele partij met winst door hadden verkocht!, daar hadden we achteraf toch een slecht gevoel aan overgehouden !

dat stichting IT Donations publieke excuses maakt, en volledige transparantie aan al hun klanten geeft over hoe veel geld ze aan hun spullen verdiend hebben, want het kan niet zo zijn dat iemand een donatie voor een goed doel geeft en dat daar vervolgens de stichting er hun zakken mee vult !

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITdonations

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITdonations nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ygritte