Klacht: iQdrive onterecht

op 16 maart 2020 over IQ-DRIVE in de categorie Rijscholen

Ik heb ooit een proefles genomen bij IQ-drive en die meteen na afloop betaald. Ik had toen een overeenkomst getekend voor 30 lessen, maar deze nooit genomen, omdat ik vanwege persoonlijkegezondheidsredenen niet meer in staat was de lessen te volgen, volgens iQdrive heb ik dit te laat (na 30 dagen sinds aantekening van het contract) aangegeven.

Daarnaast heb ik achteraf geen fijne proefrijles gehad, van de seksistische gedachtes die de instructeur met mij wilde uitwisselen over andere weggebruikers en wat voor onzin er in zijn hoofd rondspeelde.
Bij het tekenen van het contract gaf hij aan dat hij niet de vaste instructeur zou zijn, vandaar dat ik het contract tekende, in de hoop dat ik een andere instructeur zou krijgen. Dit dacht ik voordat ik de lessen bij iQdrive helemaal stop heb gezet. Geen enkele rijles, enkel een betaalde proefrijles.

Tot mijn verbazing krijg ik nu een incassobureau (Viridi Credit Solutions B.V.) achter mij aan, dat ik zogenaamd een betalingsachterstand heb.

Hulp heb ik aangevraagd bij een contact van een lokale rijschool. Hun advies geeft aan dat iQdrive geen staande voet heeft in de kwestie en dat hun betalingseis onterecht is. Dit proces zal waarschijnlijk duren, vandaar dat ik klacht.nl om meer advies zou willen vragen.

Zodra ik niet meer met iQdriveViridi credit solutions contact hoef te hebben vanwege mijn zogezegde betalingsachterstand.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IQ-DRIVE

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IQ-DRIVE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BenzinoTenzino