Klacht: info@meubelmakerijfransen.nl

op 03 juli 2019 over IQ-DRIVE in de categorie Rijscholen

Onze zoon aangemeld via internet om te gaan lessen. Termijnfactuur (€279)ontvangen en direct betaald. Na 6 lessen vertelde de instructrice dat ze er mee ging stoppen en dat het wel even zou gaan duren voor er een vervanger was. Tweede termijn betaald. Na drie weken niets meer van iq drive te hebben gehoord kwam er wel een herinnering voor de derde termijn. Middels een mail laten weten dat ik dat vrij onbeschoft vond omdat we al drie weken niets hadden gehoord. In het antwoord werd ik er even aan herinnerd dat ik een contract had getekend. ?????? Nu blijkt dat mijn zoon tijdens zijn eerste les hebben gevraagd om zijn handtekening, zonder aan te geven waar het voor was……
Mijn beklag hierover gemaild (3 april 2019) en tot op heden geen reactie mogen ontvangen.
Wel benaderen ze mijn zoon via de mail met betalingsverzoeken en dreigementen met incassobureaus.

Werkelijk een rijschool en klantenservice van niks.

Als het teveel betaalde lesgeld wordt terug gestort.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IQ-DRIVE

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IQ-DRIVE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pamada