Klacht: iphoneX

op 26 maart 2020 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn IPhone via telecombinatie voor reperatie opgestuurd naar Dynafix.
Hij laden niet meer op en was nog in de garantie.
Nu zeggen ze dat het mijn eigen schuld is dat hij niet meer oplaad.
Dit is zeker niet waar en moet nu op de 700 euro reperatie kosten betalen.

Gewenste Oplossing:

Als ze gewoon repareren en gewoon in de garantie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

5 maanden geleden - Geachte klant,Uw klacht hebben wij in goede orde ontvangen.Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie dan wel het toestel waar dit om gaat. Dan kijken wij graag mee met uw case.In afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,Team WeCare Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 13 mei 2020 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij op 15-04-2020 extra gegevens opgevraagd.

Wij hebben geen reactie van u mogen ontvangen en gaan ervan uit dat uw klacht inmiddels is opgelost. Om deze reden zullen wij de klacht sluiten. Indien de klacht nog niet is opgelost vernemen wij dit graag van u.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynafix

Alle klachten die gemeld zijn door Frits 1961