Klacht: Iphone5s

op 07 oktober 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dynafix heeft mijn toestel opgehaald op 27/09/2017
ik heb een claim ingediend bij lifeline (waar ik een verzekering heb van 50,00€/kwartaal) omdat het toestel van een hoogte gevallen was en onherstelbaar volgens mij.
Op 03/10/2017 bracht men het toestel terug. Nadat ik de verpakking geopend had , bleek er een soort gelijk toestel in de doos te zitten dat zeker mijn toestel niet is. Ook kan ik die GSM niet opladen en opstarten . Wat nu?
Mijn toestel was 3 jaar oud dus 12x 50 € verzekering = 600,00€ . iK had beter geen verzekering genomen bij Lifeline en had ik een nieuwe gehad.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht wel een GSM volgens de dekking van de verzekering

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 week geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door Guypes