Klacht: Iphone5s

op 07 oktober 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Dynafix heeft mijn toestel opgehaald op 27/09/2017
ik heb een claim ingediend bij lifeline (waar ik een verzekering heb van 50,00€/kwartaal) omdat het toestel van een hoogte gevallen was en onherstelbaar volgens mij.
Op 03/10/2017 bracht men het toestel terug. Nadat ik de verpakking geopend had , bleek er een soort gelijk toestel in de doos te zitten dat zeker mijn toestel niet is. Ook kan ik die GSM niet opladen en opstarten . Wat nu?
Mijn toestel was 3 jaar oud dus 12x 50 € verzekering = 600,00€ . iK had beter geen verzekering genomen bij Lifeline en had ik een nieuwe gehad.

Ik verwacht wel een GSM volgens de dekking van de verzekering

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 10 november 2017 om 10:52 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Guypes