Klacht: Iphone SE Reparatie…

op 18 juli 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

volgens Dynafix zou er in mijn toestel een andere onderdeel zitten dan het orgineel maar naar mijn weten is er nooit wat met het toestel gebeurd, daarbij komt dat ze mij de optie geven om het om te ruilen voor een een andere iphone se 16gb, voor 462,- wat grote onzin is want je kan de se al voor 299,- krijgen. ook vind ik dat dynafix je niet wil helpen, en tele 2 meer verantwoordelijkheid moet nemen in reparaties want dit is schandalig hoe je geholpen word.(mobiel ziet er nog als nieuwe uit)

ik ben tevreden wanneer ik een nieuwe iphone SE krijg of een normale reparatie prijsopgave. en dat telecom bedrijven niet meer kiezen voor dynafix.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 weken geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

14 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:08 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door woeslie