Klacht: Iphone SE niet leverbaar

op 04 mei 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Mijn abonnement via belsimpel,bij Hollandse nieuwe liep af op 14 april, ruim voor die tijd heb ik een verlenging abbonement afgesloten met de welgewilde Iphone SE,kleur zilver wit. Op de website stond toen 6 weken levertijd. Maar de week erop was dat opeens 2 weken. Ik koos voor optie bijbetalen en betaalde 101 euro bij.Ik kreeg meteen bevestiging dat mijn contract afgesloten was,en de 101 euro werd afgeschreven.
Toen begon de ellende, de levertijd van mijn toestel, ging van 2-3 werkdagen opeens weer naar 5-7 werkdagen, ik belde om verhaal te halen en de medewerker zei dat de kleur slecht leverbaar was. Ik accepteerde dat maar vroeg ook of ik eventueel de andere kleur kon bestellen voor dit afgesloten contract en dat mocht wel zei de medewerker.
Ondertussen belde ik Hollandse nieuwe hoe het nou zat met mijn verlenging, want opeens, en mijn Iphone 4 is al afbetaald, betaalde ik in verhouding veel abonnementskosten, de medewerker vertelde mij dat de verlenging niet bekend was en ik dus geen korting meer had, enigzins verbaasd belde ik weer met belsimpel, ik had toch al betaald voor de verleniging en een mail bevestiging van het contract. Daar vertelde de medewerker mij doodleuk dat dat klopte, want zonder toestel is het abbonement niet ingegaan.
Dus nu heb ik geen toestel en ook nog extra hoge abonenments kosten, ik vind dat niet kloppen.
Een week geleden had ik na de zoveelste keer contact besloten dan maar voor de rose goude kleur te gaan, ik belde op om dan eindelijk de verlenging te kunnen regelen,want dat was zo gepiept zei de medewerker,maar toen kwam de aap uit de mouw, opeens moest ik dan 100 euro extra bijbetalen, want de toestellen waren duurder.
Ik vond dit belachelijk en vroeg ze mij tegemoet te komen, immers het gaat maar om een kleurwisseling.
Zij blijven hierin stug weigeren en willen alleen maar meewerken als ik de extra kosten betaal.

Ik wil graag dat belsimpel mijn abonnement verlenging doorgeeft aan Hollandse nieuwe en ik wil gewoon de Iphone SE, dan maar de rose goude kleur.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 30 mei 2016 om 09:38 geantwoord

Heeft op 31 mei 2016 om 09:11 geantwoord

Er is geen oplossing geboden. Ik vind het wel vreemd dat er geen contact is geweest, opeens was het gevraagde toestel naar mij toegestuurd, ik had het fijn gevonden even iemand te horen. Maar ondertussen is het toestel inderdaad in mijn bezit.

Alle klachten die gemeld zijn door SRits