Klacht: Iphone niet ontvangen, al in juni (!) besteld

op 16 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Op 27 juni j.l. heb ik een Iphone 5s refurbished besteld en betaald; deze heb ik nog steeds niet ontvangen.
Ik heb al meerdere malen contact gezocht met de klantenservice van Groupon, zowel per mail als per chat, en uiteindelijk ontving ik een mailadres om me toe te richten, dit heb ik ook gedaan.
In de voorwaarden stond levering binnen 14 kalenderdagen; toen dat niet gebeurde is mij verteld dat er een fout in de communicatie m.b.t. de deal zat, en dat de termijn 21 werkdagen zou zijn. Dan zou de bestelling op uiterlijk 25 juli worden geleverd. Het is nu 16 augustus…

De track and trace geeft aan dat het al sinds 28 juni onderweg zou zijn…
LTN40310754N1 is het ordernummer
523e15de-096e-4c39-8038-9650903fd5a3 is order UUID

Als ik of mijn geld terug heb, of op korte termijn alsnog een goedwerkende Iphone 5s ontvang.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 23 augustus 2016 om 09:55 geantwoord

Beste mevrouw Peters,

Vervelend om te vernemen dat u uw bestelling niet heeft ontvangen.

Omdat wij niet direct een oplossing kunnen bieden voor deze kwestie heb ik dit direct doorgezet naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 10 werkdagen met een passende oplossing komen. De oplossing zal per e-mail aan u teruggekoppeld worden.

Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben en vertrouw erop dat u zo spoedig mogelijk een gepaste oplossing zal ontvangen.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door kluifje44