Klacht: iPhone niet geleverd en andere beschadigd gekregen

op 12 juni 2018 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik had 2 kavels ‘gewonnen’. Na een week ontving ik de eerste iphone. Echter stond in de beschrijving refurbished to new. De iphone had echter kras op het voorscherm, op de achterkant op het apple logo en er stonden 2 deukjes aan de zijkant!

De andere iphone heb ik nog steeds niet ontvangen en ze weten ook niet waar dit product is op dit moment.

Hoewel ik niet tevreden ben over de staat van de iphone, werkt deze wel goed. Maar de krassen zijn te erg voor een 'refurbished to new' iphone te zijn! Ik wil een soort van compensatie en als dit niet gaat, dan stuur ik de iphone terug!

De andere hoop ik in goede staat te ontvangen anders mogen ze deze al helemaal houden en mij compenseren!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 13 juni 2018 om 10:44 geantwoord

Beste meneer Vangeneugden,

Vervelend dat de iPhone een kras en deukjes heeft, mijn excuses voor het ongemak. Dit was nog niet bij ons bekend. Ik heb u een e-mail gestuurd met een update omtrent de levering van de andere iPhone en om deze kwestie op te pakken.

Fijne dag gewenst!

Marijke – BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door cressins