Klacht: iPhone kapot door primark lader

op 29 november 2016 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een lader gekocht bij primark voor mijn iPhone 6, heb mijn iPhone hieraan aangesloten en na een paar minuten zag ik rook vanuit mijn iPhone komen!!! Ik was aan het rijden!! Gelukkig in een rustige straat en niet op de autosnelweg, anders had het helemaal anders kunnen aflopen! Ik heb eerst telefonisch een klacht ingediend bij de winkel waar ik hem had gekocht, ze zeiden dat ik mocht langskomen met de lader en iPhone. Na een uur rijden (vanuit België) kom ik aan en zeiden ze dat ze er niets aan konden doen? Ik zou alsnog een oplossing willen ontvangen van hen want hier laat ik het niet bij. Zij zijn aansprakelijk voor de producten die zij aanbieden en het ergste van al is dat ik een soortgelijke klacht ben tegengekomen uit 2015. Ik heb deze lader in 2016 gekocht dus zij boden dezelfde product nog steeds aan, ondanks de (levensgevaarlijke) risico hiervan!!

Ik zou graag een vergoeding willen krijgen voor mijn iPhone 6.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amila