Klacht: iPhone defect ik kan geen gebruik van de garantie maken.

op 25 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds maart al heel vaak contact met Tele2 opgenomen over het feit dat ik heel erg ontevreden ben.

Het is een opstapeling van een aantal dingen geweest en Tele2 blijft de poot maar stijf houden.

Mijn IPhone 6plus valt geregeld zonder aanleiding uit terwijl de batterij nog vol is. Hij geeft dan aan dat hij aan de oplader moet. Als je hem na tig pogingen aan krijgt valt hij binnen een minuut uit. Als je hem aan de oplader doet ben je er even vanaf, tot hij weer uitvalt en het hele feest weer begint.
Als ik wil bellen of wil appen moet hij dus aan de oplader omdat hij anders zomaar kan uitvallen.

Als je dit Googled zie je dat het een bekend probleem is. Dus geen val of stoot schade maar een probleem wat vaker voorkomt.
Omdat ik als consument recht op garantie heb wil ik hier gebruik van maken. Maarja dit kan dus niet zonder aankoopbewijs bij Apple, Tele2 wil ook niets repareren/vervangen zonder aankoopbewijs. Een aankoopbewijs wil Tele2 niet leveren. Kortom ik zit in een cirkel.

Enige antwoord wat ik van Tele2 krijg komt er opneer dat ik gewoon pech heb en de 1,5 jaar nog maar bij hun moet uitzingen zonder te zeuren.

Als mijn telefoon gerepareerd is
Als ik een nieuwe telefoon krijg
Of als mijn contract ontbonden word zodat ik naar een andere provider kan.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sheffield93