Klacht: Iphone 7 plus

op 27 november 2016 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Ik heb een iphone 7plus op 11 september 2016 besteld.
De levertijd van de mobile telefoon zou 2-3 weken duren . Ik heb 3 weken later een telefoontje gepleegt, met de mededeling dat de iphone nog steeds niet binnen is. Vervolgens word er gezegt dat er enkele iPhone\’s volgende week binnen komen. Wij zijn weer 1 week verder.. En dan bel ik weer op krijg ik een andere vrouw aan de telefoon die mij een antwoord geeft die Ik vorige week ook al heb gehoord. Nou HEB GEDULT… 1.5 week verder bel ik weer. Geloof het of niet ik krijg gewoon precies het zelfde bericht als van de andere collega\\\’s weken ervoor. En wij zij inmiddels 11 weken verder . Stuur ik een boze mail naar GSMWEB krijg ik met moeite een antwoord terug . Met daarin dat zij vragen of ik van die telefoon af wil zien.. HOE SCHANDALIG IS DAT. En vind het super vevelend dat ik er telkens achteraan moet gaan en dat de meeste mensen hem al hebben. Onderhand komt de iphone 8 al uit. Ik wacht nog steeds op de iphone..
GSMWEB?????????? WIE WAT WANNEER …ik heb het ook op mijn facebook en mijn insta geplaatst. Allemaal reacties dat het schandalig is en dat ik dom was dat ik het niet bij een ander provider heb gedaan.

Als ik de iphone deze dagen krijg . zonder kosten.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vivianne111