Klacht: IPHONE 7 jet black geen gehoor IC Problem de rest doet het wel WiFi en toestel laad ook

op 18 mei 2018 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Mijn naam is david Ik ben donderdag 17 mei 2018 om 15:30 uur naar appel gegaan want mijn iPhone 7 heeft een probleem met IC motherbord de rest deed het prima met WiFi en laad prima,de medewerker heeft het toestel getest komt natuurlijk geen geluid en komt met conclusie dat mijn connector beschadig is dat kan niet want mijn telefoon laad volledige daar ligt het probleem niet de appel geeft niet toe dat het probleem ligt bij Apple IC PROBLEEM ,ik snap wel dat mijn garantie toestel is net voorbij het mag tocht niet zijn dat je je eigen toestel van appel heel duur is een korte levensduur hebben is dat na een jaar of twee al stuks,ik kreeg het nieuwe toestel maar ik moet heel veel geld betaal en daar ben ik kwaad want het is een bekent probleem bij APPLE HET IS EEN IC MOTHERBORD MAAR NIET CONNECTOR wat Apple medewerker geconstateerd heeft dat is een leugens en mijn iPhone 7 is niet eens een onderzoek heeft laten bijvoorbeeld naar Apple verstuurt.

Ik ben niet tevreden hoe de zaak van gaan is gegaan pissig

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jacquot mafoaka