Klacht: Iphone 7 gebogen na anderhalve maand

op 09 februari 2018 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Eind oktober 2017 kreeg ik een nieuwe iPhone 7 nadat ik met mijn vorige iPhone, een iPhone 6, verschillende problemen had gehad. Al in de eerste week na ingebruikname merkte ik dat de iPhone ontzettend warm werd na enkele minuten surfen op het internet. Ik nam daarvoor contact op met Apple, maar mijn probleem werd gebagatelliseerd.

Na anderhalve maand haalde ik hem eens uit het hoesje (van Apple, dat ik onmiddellijk rond de iPhone had gedaan toen ik hem ontving) en zag ik dat de Iphone krom was, terwijl ik hem altijd op een normale manier én met hoesje van Apple dus, heb gebruikt. Ik nam contact op met Apple maar kreeg te horen dat het mijn eigen schuld zou zijn en 370 euro moet betalen om hem te laten maken (= een gereviseerd exemplaar krijgen). Ik ben diep teleurgesteld in Apple.

Ik ben tevreden indien Apple mijn toestel kosteloos vervangt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door woutpolspoel@gmail.com