Klacht: iPhone 7 crasht meteen tijdens update iOS 10.01

op 16 september 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik had de iPhone 7 nog geen uur in mijn handen en kreeg meteen een verzoek tot updaten van de iOs. En je raad het al, loopt dat ding meteen vast, nog geen seconde nadat ik de update aan had gezet kreeg ik al het welbekende itunes tekentje met het kabeltje en daarboven apple.com/iphone/restore

Lekker dan, net alles in orde gemaakt op de nieuwe telefoon en kon ik weer opnieuw beginnen.. dacht ik. Want hij wil ook niet meer herstellen. Ik ben echt zeer ontevreden en zelfs als de telefoon het nu weer doet, dan moet ik zeker over een aantal maanden weer de iOS updaten, krijg ik dan weer hetzelfde gedoe?!

Als dit WELBEKENDE PROBLEEM BIJ APPLE opgelost word! Het zijn hartstikke dure telefoons en dan krijg je deze ellende. En ik wil weten hoe ik voortaan kan updaten ZONDER dat ik weer de telefoon moet herstellen /naar de applestore moet rennen om 'm te laten herstellen!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne1710