Klacht: iPhone 7

op 23 december 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik heb een half jaar terug een iPhone 7 bij mijn abbonoment genomen.
Al een hele lange tijd problemen met mijn oplaad puntje.
Mijn originele Apple oplader deed het niet meer. Dus snel een Kruidvat erin gedaan om Apple care te kunnen bellen. Werd geraadpleegd een nieuwe originele iPhone oplader te bestellen. Gelijk besteld.
Volgende dag ontvangen.
Deed het perfect tot 2/4 weken erna laade die alleen maar op als ik me
Kabel omdraaide zeg maar.
Vorige week laade die helemaal niet meer op. Gebelt met Apple care werd mijn iPhone opgehaald door UPS.
Niet verteld dat ze gelijk de hele iPhone na kijken.
Bij mijn luidsprekertje zaten wat krasjes aan de buiten kant en op de achterkant van mijn iPhone.
Mijn luidspeaker deed het perfect geen enkele promblemen mee.
Kreeg even een bericht dat dat 106,69 zou kosten.
Apple care gebelt uitgelegd waar ik heb voor opstuurde en dat mij niet was verteld dat die helemaal na gekeken zou worden.
Ik kreeg hem terug maar ongemaakt. Oftewel aan mijn oplaad puntje was nog steeds niks gedaan.
Nou kreeg ik hem vanmiddag terug en ik was zo blij.
Ik hem op de oplader gedaan deed die Duurde zeker 10/15 minuten voor die weg ging van het Apple logo.
Ik moest mijn home knop indrukken om de taal etc in te stellen.
Tor mijn verbazing deed mijn homeknop niks meer.
Scheurtje in me scherm
En de schroevjes naast het oplaad puntje zijn gewoon door me case heen geschroefd.
En kwam ik dus niet op mijn iPhone.
Ik Apple care gebelt in shock want zou had ik mijn telllefoon niet opgestuurd.
Kreeg ik van een mevrouw te horen mevrouw dat is inderdaad niet normaal.
Ga ermee langs een Apple store dan krijgt u een nieuwe.
Ik mijn kids aangekleed en samen met mijn vriend naar Apple store Haarlem gereden.
Daar aangekomen zo aan de beurt.
Een man ging even kijken naar mijn oplaad puntje. Hij is een beetje bruin van binnen aan het worden dat kan inderdaad komen van ren niet originele Apple oplader.
Maar als mijn origine Apple oplader het niet meer doet en een Kruidvat op dat moment wel voor nog geen dag.
Gelijk die middag namelijk een nieuwe besteld.
Diagnose gedaan inderdaad mevrouw u home button en touch id doen het niet.
Dat kan komen daar het oplaad puntje.
Nee zeg ik want dat oplaad puntje is dan al een tijdje zo en heb nooit problemen gehad met mijn home button. Ik stuur hem op en hij doet het nog en ik krijg hem zo terug.
Ik huilend de Apple store uitlopen en boos natuurlijk.
Omdat het niet normaal is dat een iPhone 7 al vanaf het begin kuren heeft na 3 weken in een keer mijn hele software ervan af.
Vast lopen en me beeld niks meer dan Apple center bellen ja dat kan door de nieuwe iOS komen daar zitten buggs in.

Ik Apple center weer bellen en ik word gewoon niet geholpen. Oftewel ik zit nu met een telefoon die ik opstuur en vervolgens niks meer doet. En er niet meer in kom

Ik hoop dat hier een oplossing voor komt

Mvg

Ik ben tevreden als mijn telefoon kosteloos word gemaakt. Aangezien ik nu niks kan en ik van Apple center een stukke telefoon terug waarvan mijn home knop het niet meer doet. En ik stuur mijn iPhone alleen op voor mijn oplader de schroeven gewoon zijn doorgedraaid en noem maar op

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tamaravink