Klacht: Iphone 6 trekt krom

op 19 juni 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

De iPhone 6 die ik bij mijn Hi abonnement had gekozen begint in het bovenste deel van de telefoon te buigen. De telefoon zelf ga ik zuinig mee om en doe deze nooit in de achterzak of een strakke broekzak. Het is een bekent probleem dat een enkele IPhone 6 hier last van heeft. Met de klantenservice heb ik al even kort contact gehad en verwijzen mij door naar de dichtstbijzijnde KPN winkel voor meer informatie en om te beoordelen of het mijn eigen schuld is en eventueel reparatiekosten. Dit is heel leuk maar ik woon niet in de buurt van een KPN winkel en heb geen vervoer om daar te komen. Uiteraard kan het wel met het Ov maar zie het niet zitten om geld te moeten uitgeven aan het Ov om vervolgens in de winkel te komen en daar afgewimpeld te worden dat het mijn eigen schuld is dat mijn iPhone krom trekt. Van het toestel zelf kan ik duidelijke foto’s maken zodat jullie het probleem kunnen zien en ook kunnen zien dat mijn toestel er verder prima uit ziet en hier zorgvuldig mee om word gegaan. Mijn gegevens kunnen telefonisch worden geverifieerd en kosten voor het opsturen zou ik geen probleem vinden.

Als mijn toestel word vervangen zonder kosten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick Kroon