Klacht: iPhone 6 plus

op 19 juni 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Vandaag ben ik in de Apple store geweest in Amsterdam, omdat mijn iPhone 6 plus scherm flikkert en wit met zwarte balken verschijnen in het beeld. Nu had ik hem al bij icentre aangeboden ter reperatie en heb ik hem ongerepareerd terug laten komen omdat de telefoon gebogen zou zijn en dit dan buiten garantie valt, de enigste oplossing was dan om 430€ te betalen en dan een nieuw toestel te krijgen. Dit vond ik geen goede oplossing dus heb ik de telefoon ongerepareerd terug laten komen want mijn telefoon zit nog in 1e jaar garantie. Nu had ik dus vandaag een afspraak bij de Apple store in Amsterdam en de medewerker zou de telefoon gaan uitlezen zoals ze dat noemen, en toen vertelde ik hem het verhaal van dat ik hem al bij icentre ter reperatie heb aangeboden en het buiten garantie zou vallen omdat hij gebogen was. De oplossing was vervolgens van de medewerker om 390€ te betalen voor een vervangend toestel, omdat het dan toch niet gerepareerd kon worden. De telefoon is niet uitgelezen en de enigste oplossing was eigenlijk 390€ betalen. Ik gaf aan dat ik het daar eigenlijk niet eens mee was want hoe het nu kon dat mijn telefoon zo maar ging buigen. Hij gaf aan dat hij dit niet wist dat het alles kan zijn. Toen nog een aantal keer de vraag gesteld hoe dit dan kon, maar ik kreeg steeds hetzelfde antwoord. Ik had van een genius van de Apple store wel meer kennis verwacht dan alleen het antwoord van dit door alles kan komen. Ik heb echt al jaren een iPhone en nog nooit is me iets overkomen als een gebogen iPhone. Ik vind het niet erg dat de iPhone is gebogen, want ik zie dit niet eens maar ik wil wel graag een werkende iPhone want nu kan ik hem niet gebruiken, mijn abonnement loopt vanaf 22 juni nog een jaar door, ik heb een abonnement met 10 Gb internet maar geen telefoon waar ik nu mijn internet mee kan gebruiken. De medewerker was wel heel beleefd maar gaf me niet echt een oplossing behalve dat ik 390€ moest betalen, hij volgt natuurlijk ook bepaalde regels maar ik ben hier echt niet mee geholpen. Ik heb 2 uur gereden voor de kennis van een genius maar was binnen 5 minuten klaar.

Als ik mijn iPhone weer kan gebruiken.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ligtvoet